2013. június 26., szerda

SYMBABA ikerbabakocsi - Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Szuper jó kis ikerbabakocsi, nagyon szerettük, bírja a strapát de már feleslegessé vált.
Fő jellemzői:
- vízszintig dönthető így újszülött kortól használható
- van hozzá bundazsák így a piciknek télen is jó meleg helyük van
- az ülés külön-külön több pozícióba állítható így sokáig jó lehet
- 5 pontos biztonsági öv
- a tolókar két irányba állítható
- lapra csukható
- mindkét oldalon fékezhető kerekek
Hibái:
- 2 kereke meg lett erősítve ezt fotóztam is. A használatot nem befolyásolja, én napi 4 km mentem vele és soha nem volt vele semmi gond.
- az egyik ülésnél a gumi kinyúlt, ezt is fotóztam és ez sem befolyásolja a használatot.
Szívesen ajánlom nagy sétákra mert nagyon kényelmes a babáknak. Én még a helyi kis buszra is felfértem vele. : )
Súlya kb 15 kg.
Kérdésre szívesen válaszolok!
Köszönöm, hogy benéztél!
Kérésre szívesen lezárom fix áron hamarabb, alkuképes az ár.: )



Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Az aukció vége: 2013-07-15 21:11
. SYMBABA ikerbabakocsi - Jelenlegi ára: 12 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése